Goed om te horen!

We vinden het belangrijk om te weten hoe u onze dienstverlening ervaart! Daarom doen wij onderzoek onder onze huurders om dit te meten. Dit doen we met behulp van KWH. In opdracht van Woonservice Meander onderzoeken zij of u tevreden bent over onze dienstverlening. In het onderzoek vragen we naar alle zaken waar u mee te maken kunt krijgen, u heeft vast al eens contact met KWH gehad. Hieronder geven we een aantal voorbeelden van de vragen:

  • Handelen wij reparaties goed af?
  • Komen we onze afspraken na?
  • Worden uw klachten naar tevredenheid opgelost?

Wat doen we met de resultaten?

De resultaten gebruiken we om onze dienstverlening continu te verbeteren. Uw mening is daarom erg belangrijk, we waarderen het dan ook enorm dat u deelneemt aan dit onderzoek.

Meepraten over onderwerpen als dienstverlening?

U kunt zich aanmelden voor ons digitale klantpanel via communicatie@woonservicemeander.nl o.v.v. klantpanel. U ontvangt dan een aantal keer per jaar een vraag of stelling via de e-mail waar u uw mening over kunt geven.